menu close menu

Cum sa ai un par sanatos

Nuci şi peşte pentru un păr sănătos

Aceleaşi alimente care sunt bune pentru sănătatea organismului, sunt bune şi pentru sănătatea părului. Peştele şi nucile vor ajuta părul să fie mai puternic, mai sănătos. Proteinele şi Omega-3 ajută la sănătatea scalpului. Legumele verzi, fasolea şi morcovii sunt şi ei foarte buni pentru păr. Ai grijă la dietele care promovează o pierdere rapidă în greutate, îţi vor priva organismul de nutrienţi importanţi, fapt care va conduce la fire despicate şi chiar la pierderea părului.

Strălucirea părului se obţine cu apă călduţă

Apa fierbinte va „dezbrăca“ firul de păr de uleiurile protectoare care funcţionează ca un balsam natural. Astfel, luciul natural al părului poate dispărea. Asta nu înseamnă că trebuie să te chinui cu duşuri reci. În loc de apă fierbinte sau rece ca gheaţa, spală-ţi părul cu apă călduţă şi masează-ţi delicat scalpul în timp ce foloseşti şamponul.

 

Înainte să înoţi, udă-ţi părul!

Dacă te duci la piscină, evită distrugerile cauzate de clorul din apă printr-o simplă udare a părului înainte de a intra în apă. Dacă părul este deja „sătul“ de apă, nu va absorbi la fel de multe chimicale.

Cristina Lorena Bilibok

Comments

comments

06-05-15 | 0 comments | in Hairstyle

Leave a reply

Your email address will not be published.

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>